Tuesday, April 21, 2009

Tell me something sweet so i can get by

Nå sitter jeg her da. Lekser som venter og trøtthet som faller over meg. Med to kopper med kaffe og ingen effect så spør jeg meg selv om hvorfor jeg drikker det? Starbucks, den eneste kaffen jeg virkelig liker :) For å si det slikt så inneholder kanskje ikke de kaffe'ne jeg drikker mest så mye Koffein heller da. Men i hvertfall. Skikkelig av tema, men jeg lurer sterkt på om jeg har fått kyssesyken? :s Jeg fikk hovne mandler her om dagen, og det gjør ikke vondt på den måten man har når man er forskjølet syk, om dere skjønner? Med en liten research på nettet kom jeg over sykdommen; kyssesyken. Den første symptomen men altså skal få er symptomer som høres ut som influensa. Jeg klaget en stund over at jeg var syk. Forkjølet, veldig forskjølet og føltes kanskje som influensa? Ja, i kanskje to uker. To, tre dager gikk og jeg har hovne mandler. Vanskeligheter for å svelge. Morningen går greit, men utpå ettermiddagen hovner de opp, noe de sa de ville gjøre. Også den andre symptomen man får. De snakket også om at man får hodepine, og det har jeg hatt i 3 dager på rad nå. Pleide aldri få det her nede, men wtf skjer a? Nå venter jeg bare på feber og alle de andre symptomene. Om jeg så får dette så er jeg nesten sikker på at jeg har fått kyssesyken. Elr kanskje ikke. Kan hende jeg overreagerer, men seriously. Hadde vært dritt å fått det nå altså. Jaja, vi får se da. Tror egentlig lite på at jeg har fått det, men når man kommer over sånne lege sider så må man nesten se x) lol

Music: Paramore

3 comments:

Thank you!