Thursday, April 9, 2009

Enema of the state

Med tett nese, ikke nødvendigvis rennende, men tett så sitter jeg her å lurer på hva jeg vil bli. Om bare en uke og noen dager er jeg altså 18 år, og jeg aner fortsatt ikke på hva jeg vil utdanne meg som. Ikke en gang om jeg vil jobbe med mennesker elr no lingnende. Eneste som er stuck i huet mitt er reising. Masse reising. Explore the world :) Yep. Det er det jeg har gjort 2.året mitt på vgs. Jeg dro til US, UT :) Alt har vært topp^^ Forhåentligvis så får jeg også lappen her nede! I hvertfall så skal jeg ta testen om 3 uker så jeg gruer meg litt. Men hey, jeg kjører i en by, masse biler og alt. Så jeg tror jeg klare meg ^^ I morgen drar jeg på camping tur med familien og noen kjente av familien, samt Bree and Lauren :) hehe. Fun og samtidig ikke fun. Camping er ikke det rette meg. haha. Whatever.



Ikke bare ser jeg bedre ut, men jeg har blitt flin og gjør masse bra. Neida x) Men jeg har blitt flinkere og jeg har ikke noe imot å gi blod to save peoples life :)

Music: Swollen Members

7 comments:

  1. Enten får du bli flyvertinne, eller så får du få en jobb med bra lønn og mye fri.
    Jeg har valgt sist nevnte. :) En interiørkonsulent kan tjene 500kr timen og om jeg starter min egen bedrift etter hvert så.. xD

    ReplyDelete
  2. du kan bli guide i forskjellige land? :D haha.. eller noe da;) håper du får lappen for da kan du kjøre rundt med meg x) hahaha.. savner deg.. gleder meg til du kommer hjem<3
    klem Pami:)

    ReplyDelete
  3. Selvom det er 15 søndagen så bytter det jo hvert år. x)
    Jeg bryr meg ikke så veldig heller, og feirer det ikke. Men det er liksom så dumt..

    ReplyDelete
  4. Pam: Ja jeg tenkte no på det. Elr rett og slett en translater om jeg for et elr annet i et språk? :) Hadde vært stilig. Gleder meg ogsåå :D <3

    ReplyDelete
  5. Jeg har aldri sagt at det er dumt å ha en religion har jeg? Jeg syns bare det er så dumt at påske handler om at jesus dør og at det hopper frem og tilbake. Jul er hvertfall en spesiell dag.

    Jeg vet jo det. Nesten alle jobber reiser man med. It's a joke, get it...?

    ReplyDelete
  6. Hørtes ut som du mente det. Greit at de vil feire det, men JEG syns det er teit. Jeg tror btw på noe jeg. Jeg er agnostiker x)

    Sorry, det var meningen å ha et x) fjes der, men det kom vist helt på slutten.

    ReplyDelete
  7. Ja, sorry. Så nå at jeg ikke hadde fått med det smilet der. Går litt fort i svingene når jeg skriver av og til. x)

    Yeah, something like that x)

    ReplyDelete

Thank you!