Thursday, April 23, 2009

Mark my word; I'm taking over the world..

Wow. Første gangen jeg blogger fra ipoden min, og jeg liker det. Har blitt så mye mer enklere med ting. Jeg hadde fremføringen om Norge til skolen min I dag og jeg syntes det faktisk var veldig gøy. Ikke no problemer. Haha :) elrs da. Gikk en tur bort til pizza barn og sa hei til Tyician før jeg tok turen hjem, satt utenfor huset en good stund og snakket med nabon:) fikk også snakket med søstern min i dag før jeg hang sammen med Slader. Og av en elr annen grunn var det noen som ringte meg 20 ganger på en halvtime. Whoot haha. Fant ut av hvem det var så takk :) blir et ganske kort innlegg fordi det er ganske sent. Lovte søstra mi å starte å ta med kameraet mitt da. Bilder kommer :) night

Music; Angels and Airwaves. Og forresten tror ikke atom kommer til å slutte selv om det blir et annet side prosjekt. Can't wait for BLINK 182

2 comments:

  1. Hvem var det som ringte da.?

    Hvor har du hørt at Atom skal slutte. Tviler jeg på at han gjør..

    ReplyDelete
  2. Fordi han skal spille i Social D mener du.. Men kan være folka på modlife som tror det, siden de er helt korka i huet.. x)

    ReplyDelete

Thank you!