Friday, April 24, 2009

I like where we are, here

Nå sitter jeg altså er med volumet skrudd på det høyeste, i hvertfall så kan jeg ikke ha det høyere for ørene mine vil nok ikke tåle det. En ganske slækk dag for å si det slikt, sitter altså hjemme med lemonade og muffins. Haha. Kunne godt tenkt meg potetgull, en stor Dr.P, og en film å se på, men istedet sitter jeg på dataen og blogger. En dag som i dag burde jeg kanskje ta litt oftere sånn som de siste 4-5 ukene mine ser ut her nede. Har også tatt tiden på å lese andre sine blogger noe jeg aldri gjør, utenom at jeg er fast leser av Mari Kristine og Erik.

Ahaha, jeg bare tulla. Jeg klarer ikke ha en dag der jeg ikke gjør noe. Bare 2 min etter at jeg skrev dette så endte det med at noen ringte meg og jeg stakk ut :) Sounds like me. haha. Gjorde egentlig ikke så stort. Jeg hang sammen med Garrett, Slader og Kayla. Kjørte rundt og fant ut at vi skulle dra til en fire. Endte opp med å bli en "fire" fordi ingen gadd å komme. Elr vi dro før kanskje alle kom? Jeg veit ikke, men i hvertfall så ble vi sjåfører for foreldra til Kayla. Måtte være hjemme kl. 12 så nå sitter jeg her og blogger.... Igjen. haha :) Men burde kanskje legge meg siden jeg skal opp tidlig i morgen. Skal nemmelig gå for kreft or something like that. wow, haven't been writing on english for a long time. Menmen, en south park episode og kvelden. Night

Music: Angels and Airwaves

2 comments:

  1. Digg å ha en slækk dag iblant ^^
    Gleder meg til du kommer hjem :D

    ReplyDelete
  2. Deilig med slække dager syns jeg. Men gøy å være ute å. ^^
    Yey, jeg har en fast leser (H) xD

    ReplyDelete

Thank you!