Wednesday, April 1, 2009

So Wrong, It's Right


Så i dag hadde jeg min første ordenlige kjøre time ute i gatene! Ja, det var skikkelig fett! Jeg elsker å kjøre! Måtte bare bli vandt med ordentlig kjøring først. Kjøre på the highways and stuff! Noe som var skikkelig stilig. Må si at jeg var nervøs de første 10 min, men etter det så tror jeg at jeg klarte meg ganske bra :) Liksom, jeg trente på å skifte lane og sånt. Trafikk lys og alt det. Det er ikke snakk om noe Mysen, Askim kjøring her altså. Skikkelig Oslo trafikk sikkert x) TRUE! Haha, jeg elsker å kjøre :) Så skal jeg ned til lørdagen også. Gleder meg litt for å si det slikt, for har også lyst til å få lappen. Jeg er skikkelig GIRA!! haha. Så dagen har vel stort sett gått til det. hehe. Etter det dro jeg på the art show we hadde på skolen og møtte Slader og Garrett. Skikkelig kjedelig for å si det slikt. Var der ikke lenge før Slader gav meg skyss hjem.

Og ikke for å glemme så hadde vi sånn guest speaker på skolen i dag. Snakket om hva som er ok å si til folk osv osv. Like Bitch and stuff. Noen tar det helt ok, mens andre blir lei seg. Når gutter sier noe til deg, hvordan du skal ta det, liker de deg elr sier de slikt til alle? ahaha, og jeg prøvde å ikke le. Im sorry, men hun hadde seriøst den mest sossete stemmen ever. Like bitchy you know? Sorry! Men sant. Hvordan skal folk ta henne seriøs når hun oppfører seg som en tennåring når hun ikke er det? Joa det er greit at man ikke er voksen or whatever, men det var sykt assaaaa, men hun brukte right, ahh. Og ikke klarte hun å stå stille heller. Hun gikk frem og tilbake, folda armene ved den ene veien hun gikk og slapp hendene ned igjen når hun snudde. Klarte ikke konsentrere meg like godt som jeg ville om de hadde hatt en ordentlig guest speaker. lol

Bilde er fra Boys Like Girls :) Kristin n me

Music: Bad Religion

4 comments:

  1. Du blir sikkert den eneste jenta jeg tørr å sitte på med :D
    Haha, hadde ledd om noen hadde snakka om å kalle hverandre bitch og sånt. Første jeg hadde gjort er å kalle en bitch :D

    ReplyDelete
  2. Of course you will. :D
    Takk, vil bare ha masse klær.

    Oh, okei. Da får jeg gjøre det på skolen å da x)

    ReplyDelete
  3. vet du hva. Jeg tørr ikke å begynne å kjøre bil jeg. :S

    ReplyDelete
  4. du er så flink atte...men jeg husker en som kjörte i hån jeg..hmmm x)

    ReplyDelete

Thank you!