Sunday, April 19, 2009

Happy Birthday.

Enkelt og kort.
Ok, Congrats to mee :D haha, 18 år er vel ikke så ille? Mange av dere som veit at jeg ikke hadde lyst til å bli 18, men ingen ting man kan gjøre med det. Får vel si at jeg på en måte feiret bursdagen min med noen venner i går. Hang også sammen med Kenny, noe jeg ikke har gjort på en lang stund. Glad han er back i Parowan ^^ Hm, hva elrs? Noe bør holdes for seg selv og ikke bloggen. Noen veit hva jeg mener og andre ikke :) Dagen startet litt trist siden familien ikke var til stede. Enda mer tristere når hele kirken sang for deg og pastoren forteller at du bare har 5 uker igjen. Enda mer tristere av at folka sier at de vil savne deg. Kos av at de gratulerer deg, kos med klemmer, kos med venner, kos med tlf samtale hjemmefra. Jeg savner dere <3 Hadde en liten bursdagsfeiring med vfamilien min i dag :) Fikk en ny Ipod, mens hjemmefra fikk jeg penger, noe jeg virkelig trenger. haha. Yeah,. Tusen takk for alle gratulasjoner på mobil, facebook, myspace or whatever :D Var kjempe kos! Gjorde dagen bedre av alt det triste, hehe. Enda mer kos når Tyician dukker opp på døra mi og har laga kake dings til meg :D Alle dere er RÅ :) Tusen takk for en kjempe koselig 18'års dag. LOVE



Music: Bring me the horizon

4 comments:

  1. Hah, du sa at jeg skulle skrive OVERALT! xD
    Miss you..

    ReplyDelete
  2. Hihi, bra dy hadde en bra og fin dag. Hørtes ut som du koste deg.. :)

    ReplyDelete
  3. Gratulerer med dagen som var!!!

    ReplyDelete

Thank you!