Tuesday, April 7, 2009

Hello there, the angel from my nightmare

Um, i dag var det siste dagen for election kampanjen. Hele 2. period gikk til dette. Alle kandidatene hadde sin egen speech og de gjorde det kjempe bra. Bare to av de jeg stemte kom med, Dylan og Ryan :) Josh ble desverre ikke president, men det funker. haha. Etter det var det kaker og alt som gikk ann å spise i blått og gull, og de to andre fargene som ikke var helt inn, Rød og grønn :p Mett ble jeg i hvertfall x) I matte klassen i dag gjorde vi ikke noe, bare spilte litt. haha like greit ^^ Så nå sitter jeg hjemme da. Ingen ting å gjøre. Tror jeg begynner å bli syk, men vmoren min tror at det er allergi, men ikke at jeg har hatt no problemer med det før. Tror jeg heller har en cold. Akkurat nå sitter jeg å ser på forskjellige colleger, og jeg har bestemt meg for at jeg har lyst til å reise gjennom EF igjen. Jeg fikk en brosjyre i posten i dag :) Lurer på om jeg skal ta et kurs på 2 uker i SD. De betaler faktisk flybilletten om du betaler kurset. Ikke dårlig, huh? ^^ Men jeg har også lyst til å gjøre no nytt så kanskje jeg tar kurset i Honolulu, Costa Rica elr hva med Shanghai? Hvem veit kanskje jeg rett og slett blir i Norge? Lov til å håpe da! Men nå skal jeg ta kvelden, opp tidlig i morgen for å kjøre. Gleder meg :) hehe

By the way. Avreisedatoen min er 27. mai. Jeg vil være hjemme igjen 28. mai kl 19.15. k

Music: Eminem

3 comments:

  1. Jeg å vil ha kake..
    Dammit, ikke i skoletiden! hah, lol. Men gleder meg da ^^

    ReplyDelete
  2. Jaja, selvfølgelig. Men hadde vært greit i skoletiden. x)

    ReplyDelete
  3. LETT at jeg gleder meg til du kommer ULRIKA!

    klem Pami<3

    ReplyDelete

Thank you!