Monday, April 6, 2009

Vote for me

Hmmm, lørdagen bestod av mye kjedsomhet. Gjorde ikke noe i det hele tatt før jeg fant ut at jeg bare skulle ta turen til Paorwan dansen. På vei dit fikk jeg en mld der Slader spurte om jeg ville go hottubbing, noe jeg sa nei til, men fikk en samtale like etter fra Garrett om at jeg måtte komme. At dancen kom til å være gay, og at det endte med at jeg kom til å stikke etter 10 min. Etter kanskje 5 min i tlf med Garrett tok Slader tlf og fortalte meg at jeg alltid hadde sagt nei. Med enda et nei fra meg tar Dustin tlf (en dude fra byen jeg bare har møtt en gang før med Josh) og jeg snakker kanskje godt med han i 20 min x) Men jeg kom fortsatt med et nei. Så jeg bestemte meg for å legge på. Men tok kanskje bare 5 min før de dukket opp på dansen og Garrett tar tak i meg og prøver å døtte meg inn i bilen. Etter en lang samtale med de får jeg endelig de til å skjønne at jeg ikke ville. Og som sagt, Garrett hadde rett, jeg dro etter 10 min. Tok turen til Colton med Skyler og this other dude og spilte rockband. I suck! Søndagen bestod av kirke og soving. Jeg var way trøtt og tok meg tiden til å sove til 7 på kvelden, men siden dørene her er så åpne så fikk jeg ikke så mye søvn som det høres ut som. I dag hang jeg sammen med Slader kanskje 20 min før han skulle dra til Cali.... Jeg vil også til Calii :/ Neste år sier jeg! :) Elrs så tror jeg at jeg begynner å bli syk :/ Vmoren min sier at det er pollen, men jeg tror neppe det. Jeg har aldri hatt no problemer med det før, men med et annet miljø så kan det hende det. Who knows. haha. Siste skoledag i morgen, electionday, yes it would be fun :D

Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.

1 comment:

Thank you!