Saturday, April 4, 2009

Nous faisons tous des erreurs?



Ok. Litt morsomt about the thing yesterday. Um, som sagt jeg mistet tlf min noe som er noe jeg må ha! Med mye frustrasjon fikk jeg ikke tenkt og lette bare etter denne mobilen. Men ekstra frustrasjon med at kl plutselig var 2 og enda mer med at vmoren min ikke hadde lagt seg. Mixed together lang ute på natt skrev jeg masse jeg ikke helt mente, men jeg skrev jo at jeg overreagerte. Vi fikk ordnet opp og det er ikke noe å snakke om nå. De skjønte meg, jeg skjønte de. Så yep, thats all.

Gårsdagen bestod av et skolemiljø som jeg bare elsker. Det å velge president og alt det er seriøst way fun.! Skal ikke stemme før til tirsdagen, men allerede nå så går vi med masse forskjellige stikkers, t-skjorter osv osv :) haha. Men så kom valget med at jeg må velge en v.president. Altså både Dylan og Eric har stilt seg opp som det, og utrolig nok så er det en big deal for begge av de. Jeg hadde fått noen stickers av Dylan der det stod; Make the right choose! Vote Dylan for V.P. Dette så nok visnok Eric og tok den lange samtalen med at han var min første venn her nede. Haha. Og siden Dylan og jeg er ganske gode venner så veit jeg ikke hvem jeg skal stemme. haha. Oh well, kanskje jeg ikke skal stemme? idk. Elrs så var jeg å så en film i går, Fast & furious med Slader, Garrett og Johini (som er en jente). lol. Utrolig bra film :) Hadde også strawberry shake ^^ NAM! Gosh, ikke alt som kan skrives på blogg :) Maybe later folks.

Forresten. Sjekket fransk skillsa mine.... Om det er feil så gjør det ikke stort. Jeg prøvde i hvertfall :)

4 comments:

  1. Ikke stem, Så sier du bare at du ikke kunne velge x)
    Haha, jeg skal ikke være den som retter fransken din ;o

    ReplyDelete
  2. Ja, blir det.
    Haha, okei. :P I hate it too!

    ReplyDelete
  3. Ja. xD Kan seriøst ingenting. Eller, noe småtteri her og der. Men læreren var ikke akkurat den beste da.

    ReplyDelete
  4. Hah noob, du mister mobilen så lett :D
    Snakker med deg ikveld siden jeg ikke fikk tid og sånt igår :o

    ReplyDelete

Thank you!