Tuesday, April 14, 2009

Minner koster ingen penger.


GRATULERER MED MOLLY, ELISABETH OG OLE C. :))

Jeg har altså blitt tante til en lita jente ^^ Gleder meg sykt til å se henne! Hm, denna uka har vært hektisk. Har hatt så mye å gjøre. I går var jeg hos Slader og skulle gjøre engelsk lekser sammen med han. Vi har en oppgave sammen, så jeg dro over til han. Men av en elr annen grunn så hadde Slader fått for seg at han skulle gjøre hele greia så han gjorde hele greia før jeg kom. Føler meg litt dum siden jeg ikke gjorde noe, men teknisk sett så var det min ide, men uansett. Snilt av han. Haha. I dag har jeg vært i Millhouse or whatever med choir klassen min. Sang for state competition, men vi klarte det ikke. Måtte opp tidlig til det og heller ble det ikke no stans til lunch så vi måtte ta med oss det. Stessa litt der borte da. Ete på bussen liksom. EW. haha. Så når jeg kom hjem kom jeg på at jeg hadde glemt nøkkel så jeg var hos Bree til Laura kom å hentet meg senere og vi dro å spiste på en mexicansk restaurant. Etter det lagde jeg skolebrød til utvekslings kvelden or whatever det heter til i morgen. Skal også kjøre i St. George i morgen så dagen blir stress. + at jeg må prøve å døtte inn 1 time elr noe til å øve med Slader igjen. Ork! Nå tar jeg natta!

Uten sminke og greier. Nice, huh? :D Dødstrøtt også x)

Music: Blink 182

2 comments:

  1. Ooooh. Må huske å gratulere Elisabeth på facebook etterpå.. :D
    skolebrød..NAM :D

    ReplyDelete
  2. gratulerer med dagen ulrika..savner deg masse <3 <3 <3

    ReplyDelete

Thank you!