Saturday, April 4, 2009

A little too Perfect

Jeg er lei av at alle skal tro at jeg er så engle barn. I hvertfall her nede, jeg er ikke perfekt! Og om jeg gjør noe dumt så blir det det verste tullet fordi jeg nettopp ikke har gjort så masse dumt her nede. Ja, jeg gjorde no veldig dumt i dag. Klarte å miste telefonen. Lette kjempe lenge fordi jeg ikke har noe nummre, noe som gjorde til at jeg ble late. Ok, det er min egen skyld, men hvorfor "blogge" om det til alle andre? Bare så de kan legge igjen en beskjed og siden alle er så kristne her så blir jeg vel stemplet som djevel her. Tar sikkert mye i nå, men jeg prøvde i hvertfall og ikke vil de ha noen forklaring. Jeg er lei av at Gud er svaret på alt. Og jeg overreagerer noe kraftig nå, men hva har man følelser til? Klokka er nå snart halv 6.am. Får ikke sove. Mye fordi jeg tenker på dette og om jeg kommer til å få sjansen til å forklare meg i morgen elr om de rett og slett gir faen og gir meg husarrest. Sorry, jeg er så sur nå. En tlf mindre og sure vertsforeldre. OK, veit det er min feil så ikke kommenter om at det er min. Er fult klar over det.

Elrs kan jeg jo fortelle at jeg var innom noen youtube video'r og fant en spesiell sang og dude jeg var "forelsket" i lenge. Nemmelig Aleksander Denstad Whit. Og jeg må innrømme at han ikke ser så ille ut nå heller ;) hahaha. Forteller heller om dagen min i morgen.....

Music: Aleksander Denstad Whit


2 comments:

  1. Skjønner frustrasjonen din. Ho ternger ikke skrive så alle vet om det. Men, du får gripe sjangsen i morraå forklare deg.

    Niice song ;D

    ReplyDelete
  2. Hei Ulrika :) Ville bare gripe siste sjansen til å si hade til deg! Drar til Thailand om 15 minutter:) Ha en kjempe fin "påske" og en kjempe fin bursdag! <3 I will call you :)

    Hugs and kisses <3

    See you soon !

    ReplyDelete

Thank you!