Thursday, April 2, 2009

Don't say goodbye if you don't really have to

Blogginlegga blir bare flere og flere. Selv om det ikke er så mange som leser så liker jeg å blogge :) Her om dagen gikk jeg også tilbake til blogginnlegga mine, lo færlt og mange minner dukket opp ^^ Nå er det under to mnd til jeg kommer hjem, det er under en mnd til min bursdag. Jeg kommer til å bli 18, både negativt og positivt. Akkurat nå sitter jeg å tenker på hva jeg kommer til å gjøre når jeg kommer hjem. Mye av meg sier at jeg ikke vil reise, men alikevel så vil jeg. Jeg hater den følelsen. Well, vi får se da. Kanskje jeg blir. Neida :D Jeg bare venter på avreise datoen så det er sikkert derfor jeg er litt surrete nå. De fleste har fått den, jeg har ikke.

På skolen i dag så har skolepresident osv osv startet. Det er way fun :) Vi blir tatt ut fra klassen og må gjøre masse saker, noe jeg skulle ønske skolene i Norge gjorde. Det er en grunn til at man ikke blir så skolelei her. Elr jeg mener, jeg har ikke blitt skolelei her i det hele tatt. I Norge var det kanskje ikke en time jeg ikke kunne ta øynene fra klokken. Hadde skolen i Norge kanskje vært fylt med litt mer fun så hadde jeg aldri ville vurdert å tatt et år fra skolen, noe jeg ikke skal. Tanken er college etter vgs :) Driver å ser rundt på priser så vi får se hva som skjer ^^ Whats left to lose? If I fail, I failed, but i gave it a shot

2 comments:

  1. Det er gøy å blogge! ^^
    Jeg gleder emg hvertfall til du kommer hjem! :D

    Skolen i Norge er døds kjedelig.. -.-

    ReplyDelete
  2. Hei, Ulrika!

    Må nok si meg enig i at skolen ofte er kjedelig i Norge. Sånn var det da jeg gikk på skolen selv, og dessverre tror jeg det er på samme måten nå.
    Kan du forklare hva School President er? Kan vi gjøre noe lignende i Norge, tror du? Andre gode tips til en trøtt, gammel lærer?
    Klem fra Sigmund!

    ReplyDelete

Thank you!