Tuesday, April 28, 2009

All The Small Things

Ok, så jeg lovte søstern å ta med meg kameraet på ting, men i dag så gjorde jeg det bare at jeg aldri fikk sjansen til å ta noen biler. Kanskje fordi jeg er lat elr rett og slett ikke så noe mening med å ta bilder fra Senior BBQ? :)

Dagen startet vel med at jeg ikke dro på skolen i dag fordi jeg skulle kjøre nede i St. George. Gikk faktisk ganske bra og kjørelæreren min sa at jeg helt sikkert kom til å um "pass" the test. Um, bestå? haha. Yeah :) Så jeg er stoked. Torsdag er min siste kjøre time og på mandagen så kjører jeg altså opp. Skal bli deilig å vite at man har lappen når man kommer hjem. Om jeg består da. Haha. Etter det så dro jeg også på en BBQ party hahaha med Slader og Princeton. Jeg ble der ikke så veldig lenge. Først og fremst så var det kaldt, og for det andre så hiket de fleste av folka så vi ble sittende igjen i to grupper. Kloner? Whatever, men i hvertfall noen av jentene kan jeg ikke fordra. Ikke fordi jeg dømmer folk, men fordi de dømmer meg og er helt uff. Ja. "Jeg er den populære, men ingen liker meg,, wtf. haha. Oh well. Så jeg ble sittende i en annen gjeng. Elr bare Kristin, Ashley og meg. Så vi fant ut at vi skulle se en film og dro hjem x) Ja, jeg dro opp med noen andre, men gadd ikke bli der lenger når noen folk skal være så bitchete. :)))) Men de dro like etter da. Så vi dro til Kristin for å se film, der Tyler and Bart??? så whatever the movies name was. Haha. Men den var i hvertfall utrolig fun :) Skal se om jeg finner navn senere. Haha. Nå tar jeg vel kvelden om jeg ikke heller tar å ser på "TV" :)

Forresten, Blink 182 til UK?
Music: Billy Talent

2 comments:

  1. Blink 182 til Uk?
    hvor har du hørt det fra?
    en dude sa de kom til stockholm å..

    ReplyDelete
  2. oh, ok :P
    UK kommer de garantert til uansett.. håper de kommer nærmere, men egentlig håper jeg ikke for da får vi dratt til London ^^

    ReplyDelete

Thank you!