Friday, May 1, 2009

I don't believe that everything you wrote about me is gone forever.

Ok, saa jeg hadde planer om aa skrive et innlegg i gaar, men endte med at jeg saa en film istedet. La meg rundt midnatt saa jeg var saaaaa sliten at jeg ikke tok tid til aa skrive noe som helst. Men i hvertfall dagen startet med at jeg tok meg fri fra skolen fordi jeg skulle ned til St.George for aa kjore. Kjorer jo opp paa mandan. Gikk ganske bra, og han avsluttet til og med en halvtime for vi skulle fordi han sa at jeg helt sikkert kom til aa passe. Etter det dro vi inn til Olive Garden og spiste lunch. Kom hjem rundt 3-4 tiden og da hadde Mari kommet hjem fra "festen" hun hadde vaert paa. Im sorry x) Men da hadde jeg en god lang samtale med henne om aa dra paa warped tour this summer :) Hadde vaert utrolig stilig om vi fikk til det. Saa naa skal jeg se litt etter jobb da :) Jeg veit at det er mange, but, if og alt det der. Jeg sier ikke at vi skal dra, men vi ser paa mulighetene. Saa ikke ja :) haha. Um, har ogsaa kjort paa natten naa sa jeg veit hvordan det funker med lys og slikt. Jeg elsker aa kjore :D Naar jeg kom hjem gjorde jeg litt laundry og saa sa jeg paa film sammen med vmoren min. Greit nok, hadde sett filmen fra for, men den var jo alikevel morsom :) So, naa er jeg paa skolen og skal jobbe med skolehjemmesiden. Faar se om jeg virkelig gidder det i dag. Hej :)

Music: A day to remember

2 comments:

Thank you!