Tuesday, March 31, 2009

You've been on my mind since i woke up today



Yeah, so i passed my learners permitt, så nå er jeg i full gang med kjøringen :) I morgen skal jeg sikkert kjøre 3 timer og så skal jeg ned til lørdan igjen. Får vel lappen om godt en mnd. Gleder meg skikkelig. Slipper jo hele det opplegg greiene i Norge så japp :) Wish me luck! Denna uka har vel egentlig ikke vært no spess. Om mandan så fikk jeg en honor roll, yeah det er faktisk i går :D Fordi jeg hadde straight A's ^^ Må si jeg ble kalt nerd en stund, menmen :) Heller det enn dum. haha. Ok, så jeg har ikke stort å si. Ville bare si at jeg passed the test and i got a honor roll from school :) Thats pretty cool! Elrs i dag har jeg hengt sammen med Tyician :) Vi feiret at jeg passed the test med sånn kake dings greie x) Det var fun :) Han er RÅ!

Music: Sum 41, gosh been a while since last time

4 comments:

  1. Niice. Så da kan du kjøre meg rundt når du kommer hjem x) Når du får lappen her å da.

    ReplyDelete
  2. Stolt over deg lille bull :)) ikke lenge igjen nå.. <3

    ReplyDelete
  3. En ting. Hvordan får du bildene sånn runde i kantene, en ting jeg har ville fått til nå lenge. Har liksom ikke photoshop på min egen data -.-

    ReplyDelete
  4. Elisabeth: Jeg veit :) Mindre enn to mnd :o <3

    ReplyDelete

Thank you!