Sunday, March 22, 2009

Always one of the guys, one day I want to be That Girl..

Hadde store planer for å legge ut en videoblogg, men siden det klikka midt i så måtte jeg lage to deler. Og de fleste veit at jeg er ganske lat når det gjelder ting så jeg gadd ikke klippe de to klippene sammen. Så yeah, dere får nøye dere med noen ord skrevne istedet for sagt. Fredan dro jeg på et show (lokal band som spilte) sammen med Slader, Mitch and Reuben. For å komme inn så måtte vi også tegne dicks on our hands. haha. Elr de gjorde det for oss :p Jeg syntes det var utrolig gøy, men siden Reuben syntes det var så gay så dro vi ned til Hollywood video og leide non filmer, og deretter dro vi til Wal Mart fordi Mitch skulle kjøpe filmen, Twilight til søstern sin. Vi kom vel dit rundt 11:45 og de skulle begynne å selge de ved midnatt. Og seriøst, køen til å få filmen var nesten hele veien ut fra um, senteret?? Skjønner ikke hvordan folk kan være så inn in Twilight. Jeg har lest boken og den var faktisk ganske bra :) Men når det kommer til filmen så er den sykt dårlig. Ikke på måten den er laget, men fordi "Bella" og "Edward" ikke kunne spille. Det gjorde meg så deprimert. bah.I hvertfall det dere gadd vi ikke så jeg fulge hele køen frem og fant ut at Linsey fra skolen sto nesten helt forrest så vi gav kjæresten hennes penger så han kunne kjøpe filmen for oss, siden man bare kunne kjøpe en film pr person. Så vi slapp unna med flere timers kø :D Så Slader og jeg surra bare rundt på wal mart i handlevognende x) Det var fun :)

Lørdan gjorde jeg ikke stort. Rett og slett en kjedelig dag før vmoren min hentet meg for middag. Så vi dro til byen, og deretter i kirken for å få med oss no sånne greier. Yeah, var faktisk helt ok, og jeg kjente folk der så det var også fun :) hahaha. I dag trengte vi ikke en gang stå opp tidlig for kirken noe jeg likte veldig godt :D Yeah, så fikk sove 2 timer ekstra! Det begynte også å snø i dag :/ Så nå sitter jeg her lat og tired, og lurer på om jeg skal ta en nap. :p Og overskriften er ikke ment seriøst om det skulle komme non forvirringer. Haha

Music: A Day To Remember

5 comments:

  1. Haha morsomt :D Twilight er så hypa opp av emoene syns jeg ;p

    ReplyDelete
  2. Ikke bare av emoene, men av hele usa :o Uffffff, hater Twilight filmen, men boken er helt ok :)

    ReplyDelete
  3. I know. Men de blir skikkelig pixlete. SUCKS!

    ReplyDelete
  4. Nei, for siden det ikke frista så var det mye bedre å spare til neste fest.
    Jo, they are awesome.
    Jeg tenkte Hove og WCR, men nå tror jeg bare det blir Hove en dag, eller to. Og det er hvertfall da The Killers er der.

    ReplyDelete
  5. Jeg har ikke sett Twilight, men den høres ikke såå bra ut.

    ReplyDelete

Thank you!