Thursday, March 19, 2009

We're about to have so much fun


I går tok jeg turen til byen sammen med Kristin :) Vi gjorde ikke stort før vi fant ut av at vi skulle dra på en baseball game. Det er noe jeg alltid har sett på som kult. Det ser utrolig morsomt ut, og når folka sitter på tribunen osv :) Men neida. Seriøst, det var way gay! Brett sier at jeg må vente til varsity fordi det kommer til å bli mer fun, så nå håper jeg du har rett :) hehe. Derimot synes jeg Americansk football er way cool! Elsker å se på det! Borsett fra det dro vi å spiste på Artic sircle or something :) NAM! I dag har jeg ikke gjort stort. Bare slappet av. Rydda rommet fordi vi skal ha noen som overnatter fra fredan til lørdan, men jeg kommer sikkert ikke til å være hjemme. De skal i Kirka og slikt, noe jeg sikkert ikke skal. Jeg har også titta litt på nettet etter ting, men fordi jeg er så flink så kjøpte jeg null og niks :D haha. Etter en samtale med Sveinung i kveld så fikk jeg også oppertuny'n college i usa på kartet igjen :) Jeg er stoked!

Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.

Music: Miley Cyrus faktisk :p

2 comments:

  1. Miley Cyrus? xD

    I hate that girl. Men sangene setter seg på hjernen. Spesilet siden Martin sitter å ser på Hannah Montana all the time.

    ReplyDelete

Thank you!