Monday, March 16, 2009

Yellow Butterfly? I still hate them

Tenkte jeg bare skulle blogge litt før jeg tok kvelden. Ikke at jeg har så mye å skrive om, men jaja :) Jeg er sykt trøtt fordi jeg har trent i hele to timer i dag. Haha, ikke mye, men mye for meg. Altså nonstop. Jeg er ganske stolt over meg selv :) Så nå har jeg også vært flink med å vaske klær og dusja. Kroppen min er ikke vandt til alt dette for jeg er tross ikke vandt til å trene. I hvertfall ikke jogging or whatsoever. Men jeg veit at jeg en dag skal bli flinkere til dette ^^ I morgen er det St.Patricks day. Vi må altså wear green the whole day at school, men jeg har bare NOFX t-skjorta mi så det får funke :) Den er ganske fet veit jeg i hvertfall! hah! Det er så deilig ute nå også. Føles nesten, bare nesten ut som sommer ^^ Og jeg elsker når det ikke er en eneste sky på himmelen, noe som det ikke er her nesten i det hele tatt. Skyfri himmel og sol :D Elsker det!

Nå har jeg også fått meg twitter folkens ^^ Ikke at jeg skjønner så mye av det og at jeg skjønner hvorfor man egentlig har det, men det får da funke.. yeah ^^

Seriously, jeg er trøtt som fy! I kveld skal jeg sove 8 timer, noe jeg ikke har gjort på lenge :D (om jeg så får det til). Tar kvelden så fort klærne mine er ferdig i tørketrommelen.


Haha, sorry for nice bilde Slader :) Mitch i bakgrunnen. hah
Outfit bilde i guess. Bukse fra bik bok, jakke fra søstern, skjerf fra only, øredobber fra forever21.

Music: Meg and Dia. .... Monster, Slader og min sin sang x) haha

7 comments:

  1. Gule sommerfugler er akkurat som andre sommerfugler..

    Når du kommer hjem trener vi sammen..

    ReplyDelete
  2. Sommerfugler minner deg om sommer.. Husker du den døde sommerfuglen som var hjemme hos deg xD

    ReplyDelete
  3. Jeg liker sommerfugler, dem er pene. ^^

    Hva blir bedre?

    ReplyDelete
  4. Ja, jeg har fanga dem mange ganger.
    Oh, I see..

    ReplyDelete
  5. what???
    Eww, om jeg tar på de feil. har jeg sikkert gjort. Hva slags støv er det?

    ReplyDelete

Thank you!