Saturday, March 14, 2009

Some boy take a beautiful girl and hide her away from the rest of the world...

Yep, i dag gadd jeg rett og slett ikke stå opp for å stå på snowboard elr ski. Jeg var så sliten fra siste uka som har bestått av lekser og lekser. Jeg er en straight "A" stundet nåå ^^ 4.0 i karakter noe som er det beste man kan få. Ok, så er det sikkert kjempe mange som har det, men jeg er tross alt ikke den flinkeste... I går var jeg på et komi show, noe som var utrolig. Trodde først at jeg ikke kom til å skjønne mye av humorn siden jeg er så dum med amerikansk humor. But guess what, i laught all the time ^^ Var way fun! Men yeah, Tyician and me henta Kristin and Ashley så de ble med oss også. Og den 28. mai så tar Kristin og jeg turen til St. George for å se Boys like girls!!! :D STOKED!




Music: Meg and Dia

10 comments:

  1. Grunnen til at du er så redd til å kjøre er at jenter generellt ikke KAN gjøre bil :D
    Kul videoblogg :D

    ReplyDelete
  2. Jeg er drit redd for å begynne å kjøre. Skjønner ikke hvorfor, jeg kjører jo scooter -.-
    Menmen, du kommer til å få det gøy på boys like girls..

    ReplyDelete
  3. Du skal ikke på All Time Low og Fall out boy da..

    ReplyDelete
  4. Skal du? Jeg bryr meg lite om Fall Out Boy og All time low har jeg vært på. Så tror jeg ikke jeg får dratt på noen av de heller... Bah, oh well Boys like girls kommer til å bli fun ^^

    ReplyDelete
  5. Stilig! :D

    Likte du ikke "He's just not that into you" altså? Trodde den skulle være skikkelig bra jeg...!

    Har sett Fired Up ja! DIGGER DEN! Hahaha! F U! xD

    ReplyDelete
  6. Mari: Hva mener du? Kommer de til st.George også? :) What, im lost

    ReplyDelete

Thank you!