Thursday, March 12, 2009

"Its ok, you can call her dude"

Man, som jeg sliter med engelsken nå. Vi skal skrive et paper about the book we read. Og ikke på den måten som å summere opp det vi har lest, men vi skal faktisk um, hvordan sier man det på norsk? Binde det sammen med verden i dag, hvor du står i boken og alt mulig dritt. Jeg leste Sofies verden og med så mye fakta så skjønner jeg ikke hvordan jeg skal døtte alt inn i en 4 min speech. Ja, vi skal holde foredrag or whatever om boken også, noe jeg gruer meg sykt til. Det eneste vi får ha med er noen notes som skal bestå av 20 ord. Yep, wish me luck ^^

Har vel ikke skjedd så mye stort i dag bortsett fra at jeg dro på the talent show på skolen. Ganske freshed. Noen folk var utrolig flinke, mens andre ikke viste meg mer enn et fortjent brunk med øyet. Siden jeg bare dro dit uten noe talk to the people i know endte jeg opp med å sitte med Garrett... Neida, han er nok den morsomste fyren jeg veit om :) Slikt som i matten i dag. Læreren våres er helt syk, nei nå tar jeg vel i, men hun er seriøst dum. Hun sender folk ned til levels all the time of no reason. Skulle ikke bli forundra om jeg er den neste. Ja, mamma. Ikke bli sur om jeg blir sendt ned til levels (istedet for detention så har vi altså detta). Noe jeg nesten er helt sikker på kommer til å skje ;o Naah :) Elrs, .... I dag våknet jeg et kvarter før jeg måtte være på skolen, nesten så jeg ikke fikk lyst til å dra. Første time hadde vi.... jk :) hahahah. Men jeg våknet seriøst 15 min før jeg måtte være på skolen :/

Og what? Fredag den 13.? Noe dritt som kommer til å skje? Nah, bare min kjære venninde som har bursdag i dag ^^ Ønsker henne en knall dag, med masse gaver og kaaaakeee :D NAMMM!! Gratulerer med dagen, Mari :) Du er en av de beste <3 Love ya

Well, have to write my paper. Later guys :)

Music: Amy Kuney just because i need the music for writing my paper ^^

1 comment:

  1. Tusen takk. Du skulle bare vist hvor stappa jeg kommer til å bli i dag. Mye kaker allerede x)
    Love you <3

    ReplyDelete

Thank you!