Tuesday, March 3, 2009

You had me and, hello

Siden jeg sitter her sjuk og ikke har stort å gjøre så har jeg brukt dagen på å redigere bilder, noe jeg fort fant ut at jeg sugde på xD haha :D Men fun, ja! Så jeg bestemte meg heller for å vise dere det første jeg skal gjøre når jeg kommer hjem ^^ Altså ikke i rekke følge.. Bare ting jeg veit at jeg skal gjøre!

  • Tell about all these things I've done down in US, to my family and friends
  • Nellie og Nathaniel !!
  • Dinner at Pizza Pino
  • Christmas dinner :D
  • Wow,! I can't forget the thai food :D
  • Besøke Mari og Kristine på skolen! Oh yeah ^^ haha
  • Hove festivalen?
  • Dra til Moss under en skole dag og besøke Erik :D
  • West Coast Riot
  • Sweden Rock festivalen med Jee og Pam! See Ole Simen spille ^^
  • Family trip to Åmål! Overnatte hos Jee ^^ (Don't even say no:)
  • Rett og slett slappe av
  • Se etter bil! hah :D
  • Rett og slett norsk food

Musikk: Good Charlotte

11 comments:

  1. du burde være med meg på skolen en dag, har det så gøy xD
    Jeg skal være med på mye av det vet jeg xD

    Good charlote huh..

    ReplyDelete
  2. Nei, mener at jeg bare skal besøke deg en dag :D Liksom sent xD haha ikke way early. hah

    Yap :)))

    ReplyDelete
  3. Du hadde det kjempe gøy på skolebloggen min ser jeg!

    ReplyDelete
  4. hvor er meg i alt det her ;)

    ReplyDelete
  5. Elisabeth: Family and friends :) Nathaniel og Nellie. There you go ^^

    ReplyDelete
  6. wee!!! :D jeg vil også på west coast riot!!! :)

    ReplyDelete
  7. Pam: Jaaa :) Vi skal i hvertfall på Sweden rock sammen, right? ^^

    ReplyDelete

Thank you!