Friday, March 27, 2009

You wanted to play this game

Gårsdagen bestod egentlig ikke av det store. Etter skolen dro vi bort til vmoren min sin søster og spiste middag. Og mannen hennes er jeg helt sikker på at hadde underholdt Sigmund høyt. Han har all verdens ting, og ikke minst. Han elsker biler! Men i hvertfall, på kvelden dro jeg til Slader å så på film. Husker ikke hva filmen het, men vi så ikke akkurat på den heller x) Endte med at vi ble sittende å snakke om alt mulig. Slader er nok den personen man kan snakke med i timesvis uten å slutte å le elr rett og slett gå tom på samtale emner. Topp fyr :)

Nå begynner seriøst skoledagene å bli kjempe kjedelige. Jeg gjør ikke en dritt i klassen. Elr, jeg gjør jo det, men det begynner å bli så slækt og det liker jeg ikke. Eneste klassen som virkelig har noen lekser nå er engelsk klassen :) Og matte, men det gjør jeg i klassen. haha. Men jeg hater hvordan lærerne dine setter en F på deg fordi de glemmer å putte inn karakteren din. Så nå er det vel 3 lærere jeg må snakke med. Jaja, ikke akkurat no biggie, men plager meg over at jeg har "dårlige" karakterer x) I hverfall etter skolen i dag hadde jeg besøl av områderepresentanten min. Vi snakket om alt mulig rart. Og siden jeg ikke har sett henne på en god stund endte hun med å bli sittende noen timer. Vi fikk snakket om billappen og nå er jeg nesten helt sikker på at jeg får lappen :) Om jeg ikke failier. haha, nah :))) Jeg er skikkelig stoked for det! Så når hun dro måtte vi forte oss til byen fordi vi skulle på noe indianer greier. Japp :) Native Americans ^^ De hadde et sånn show, og jeg ble faktisk ganske fasinert. Stilige greier det.



I morgen tar jeg også turen til St. George for Boys Like Girls :D Haha, jeg gleder meg litt da! Vi hadde håpet på en stor gjeng, men endte med at det bare ble Kristin, Ashley and me :) Men det funker det også. Lurer på om jeg faktisk skal høre på no Boys like girls nå, men det blir sikkert det hele bilturen dit i morgen x) hehe. Oh yeah :) Du skulle vel ønske du var meg nå??


Music: Lil Wayne

7 comments:

  1. Er ikke super fan av Boys like Girls, men hadde vært gøy å sett dem. Men skjønner ikke hvorfor du ikke drar å ser på All Time Low og Fall Out Boy. Hah, Metro Station spiller faktisk med dem å xD

    ReplyDelete
  2. Hei Ulrika.. Du? Kan du sende meg mail snart.. ? Også lurer jeg på en ting: Hva er dine planer for sommeren? Gi meg tankene dine.. Håper du fortsatt har det kjempe bra :) !

    Love <3

    ReplyDelete
  3. Hei Kristine :) Jeg har svart deg på mail :o Mine planer for sommern? Hm, si det :p Idk. Hva er dine? Love u <3

    ReplyDelete
  4. Var rundt sånn 12, 13, 14 April eller no. Husker ikke daton. Står på ATL sin myspace!

    ReplyDelete
  5. Ja mente ikke at du ikke har svart, men du kan gjerne sende en :) Okei, mye konserter og festivaler? Vet ikke hva mine er enda..

    Love you <3

    ReplyDelete
  6. Ohh, jeg vil :) Har masse å fortelle deg!

    ReplyDelete

Thank you!