Monday, March 2, 2009

"You can't trust everyone you meet"

Hva jeg savner fra Norge:
  • Familie, venner ++
  • Sene, way sene kvelder med venner og film :)
  • Bare slappe av, vite at familie er der for deg <3
  • Vite at om du gjøre noe feil, så betyr det ikke at du må dra til et annet land.
  • Tantebarn som vekker deg opp når du sover hos søstern (som av og til kan være irreterende)
  • Mor som snakker fornuft i deg
  • Din egen seng (som jeg kjøpte selv) ^^
  • Våkne opp til full musikk spillende nede i stua. Og da snakker vi også bra musikk!
  • Thai mat! Mammas mat!
  • Sette cd spiller'n på fult nivå å danse rundt ^^
  • Være hjemme alene til tider
  • Alt finnes rundt hjørnet
Things about Utah i will miss:
  • How easy you can get to stuff, like concerts ++ :)
  • People calling you to wake up asking about going snowboarding
  • The easy classes
  • Fast food hah, i simply love food
  • Drivers liecence when you're 16!
  • All the football games :/ Probably Baseball too
  • My friends down here
  • Starbucks

We all need a change. I need something get me right.



Og om du leser bloggen min legg gjerne igjen en kommentar. Utrolig kjedelig å blogge når jeg bare blogger for meg selv.

14 comments:

  1. Når du kommer hjem vil jeg komme til deg å spise den kylling greia til morra di. :) NAM!

    ReplyDelete
  2. Nathaniel vil ha hjem ullebulle!!

    ReplyDelete
  3. Hahaha, det er en deal Mari :D <3

    Jeg savner Nathaniel :/

    ReplyDelete
  4. Når du kommer hjem, vil jeg ha en klem.....

    ReplyDelete
  5. Når du kommer hjem må du forberede deg på å bli løpt ned....

    ReplyDelete
  6. vet du hva. Jeg håper du kommer hjem på dagen for da slipper jeg skolen :d

    ReplyDelete
  7. Hahaha, sure! Men når jeg kommer hjem kan jeg virkelig slappe av :] Gleder meg! hah

    ReplyDelete
  8. Å en fredag hadde heller ikke vært så dumt. verste skoledagen!

    ReplyDelete
  9. Samme hvem dag du skulker vel :D

    ReplyDelete
  10. Haha, ja ikke sant :) Samma hvem dag x) And yeah, du kan jo alltid skulke dagen etter om det skulle være en kveld? :D

    ReplyDelete
  11. nei, for fredager er JÆVLIG! lover dere..

    ReplyDelete

Thank you!