Tuesday, March 24, 2009

Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

Tiden går så sykt for for tiden. Kanskje alt for fort. Om under en mnd så er jeg 18 år. 18 år folks. Getting old. Neida, men jeg har aldri helt villet bli 18 år. Betyr så masse. Ok, hva om jeg kommer inn på fester, og jeg kan gjøre så mye mer? Egentlig har jeg lyst til å være 17 år. Den dagen jeg ble 17 år ble alt så mye bedre. Livet altså. Jeg gjorde så mye mer, gjorde noe ut av livet mitt. Mitt beste år hittils, og kanskje mitt 18 års år vil bli bedre? Hvem veit, jeg veit i hvertfall at jeg ikke vil ha all det ansvaret som medfølger når jeg er 18. Alle folks drømmer om å flytte hjemmefra og alt det. Hva jeg vil? Jeg aner rett og slett ikke. Men jeg veit at jeg trives med å gjøre det jeg gjør nå :)

Akkurat nå sitter jeg å tenker på sommer, festivaler, fest, familie turer, lappen?, badestrender og rett og slett freake out! Sounds way fun :) I don't want to waste another minute doing nothing. Ah, den nye sangen til All Time Low spilles om og om igjen. Den er catchy! Sjekk den ut på her : All Time Low

Whey, im so stoked for this!



Music: All Time Low

TURN THE PAGE

5 comments:

  1. Jeg skrev det i et innlegg lenger ned på min fordi du spurte, men du har sikkert ikke sett det. Men, jeg er "en kvinne", brud, statist og sminkør. Kan sende deg en mail, for gidder ikke skrive alt her. Driver å hører på den nå. :P

    ReplyDelete
  2. Kanskje 17år året har vært bra siden du har bodd i USA?
    Jeg har liksom ingen planer for 18år jeg heller, men alt er så mye enklere. Jeg er glad jeg er 18.
    Låta er skikkelig catchy. :)

    ReplyDelete
  3. 17 er en kjedelig alder. Når man fyller 18 så får man jo mer ansvar. Det er jo digg på mange måter. Gleder meg til jeg blir 18, så mye fett jeg kommer til å ha det! :D

    Nye låta til All Time Low er konge :D

    ReplyDelete
  4. Det er sant. Men det kommer det til å bli når vi er 18 å. :D

    ReplyDelete
  5. Oh, haha xD
    Jeg leser ikke overskrifter jeg x)
    Sorry! - Nothing Personal!
    LOL

    ReplyDelete

Thank you!