Sunday, March 29, 2009

Boys Like Girls

Dagen startet med at Kristin, Ashley og jeg dro ned til St. George for å møte Jessica. Vi skulle jo på konsert :) haha. Dro ned på mall'n for å shoppe litt, men jeg som ikke hadde noen planer om å kjøpe no endte med å ikke kjøpe no. Stoked elr? ^^ Etter det satt vi oss ned for å ete kina mat :) Sånn kinamat som er i eske. hehe. Mens vi satt i vår egen verden og snakket om Harry Potter, ja faktisk Harry potter, så kommer denna duden bort til oss. Bakfra strekker en arm seg forbi meg og legger igjen en note på matbrettet mitt elr hva jeg skal kalle det og sier Call me sometime. haha. Vi blir alle stille og ikke minst jeg som ble skremt livet ut av. Så bryter vi ut i latter x) Altså, jeg fikk et tlf nr fra en dude jeg ikke så, og hvorfor i all verden ringe han da. Hadde jeg sett han hadde jeg kanskje gjort det, jk :) (Just Kidding for dere som ikke veit). Men nr gikk i søpla med restene av maten. haha.

Siden Boys like Girls egentlig var en sitte konsert så trodde jeg det kom til å bli det gay concerten, men neida :) Oppvarmingsbandet fikk alle ned fra stolene :) Husker ikke hva de het, men de var i hvertfall et litt kjent band :p Og når Boys like Girls kom på sceana så var det liv :D Jeg stod først i bulja, men etter noen hopp så stod jeg helt foran ved gitaristen, Paul :) Og ja, han tok på meg. hahaha- FUNNY! Det verste var vel at vokalisten, Mark ødla gibson gitaren sin. Et litet knust hjerte hos meg, menmen :) På slutten når de kasta ut plektere og alt så fikk jeg tak i spillelista :) Elr han gav den rettere sagt til meg! Seriøst, det var såååå fun :D Og så hypre som vi var kjørte vi rundt i byen og gjorde sprell. hahahah



Music: Så klart, Boys like Girls

4 comments:

  1. Haha, du skulle ha ringt duden :D
    Høres ut som at du hadde det drit fett på konserten :D

    ReplyDelete
  2. Haha, jeg gjør det neste gang, om det blir en neste gang. haha. Neida :) Jeg hadde det!

    ReplyDelete
  3. Ohh. Jeg savner å være på konsert. Det er waaay fun. Og nå ble nedfor av å lese dette. Minner meg om ATL though. Siden vi fikk contact med dem. x) Det er sånn konserter skal være :D

    ReplyDelete

Thank you!