Wednesday, March 4, 2009

So i guess i need more than 4 hours sleep...


Er så deilig når vi slutter tidlig på skolen. Den siste uka har vi slutta 13.30, men faktisk så bryr jeg meg lite om når vi slutter for skoledagen går så fort. I dag hadde jeg også interview i engelsk klassen min. En ting er å snakke om livet ditt på norsk, men når du må gjøre det på engelsk så må jeg tenke mer på ordvalga jeg gjør. Men jeg tror jeg klarte det ganske bra :) Jeg er tross alt en foreign exchange student ^^ Har egentlig ikke gjort så stort mere. Jeg dro på la villa med Lauren and Bree å spiste natchos med bean and chees ^^ NAM! Planer om å ete burrito, men siden jeg skal ha den til lunch i morgen så venta jeg heller ^^ Nå skriver jeg choir thing greia mi så japp :) Gleder meg til helg da! Deilig ^^ Fortesten, hva skjer med påskeferien her nede? Bare tre dager? Thats pretty much fucked up. Sorry, :)

I pretty much look gay :) But whatever, Tyician always look good ^^

Music: Eminem ^^

7 comments:

  1. 3 dager. Wow, vi har 10. :)

    du kler bart ^)

    ReplyDelete
  2. Vær så snill. Jeg har aldri se bra ut. Og bart er dum ja?

    ReplyDelete
  3. Mari: Joa, blir vel 5 dager med helg da. Dere har to helger.... I know :D

    Tyician: hahaha, you look good :) I looked gay so i put this bart on ^^ haha. But we have to take some more :)

    ReplyDelete
  4. Actually it's moustache :) Jeg visste hva det var, men huska ikke hvordan man skrev det x)

    ReplyDelete
  5. Ja, sånn skrev man det ja x)
    Jeg viste man ikke skrev det sånn, men skrev det for at du skulle skjønne x)

    ReplyDelete

Thank you!