Monday, March 9, 2009

Say goodbye Hollywood

From now one im going to post in english. Well after this one. Cuz i basically wrote this blog before i decided to do this in english :) So yeah. Wish me luck!

Dagen i dag har vært så utrolig slitsom. Jeg fikk jo tross alt mindre søvn i natt med tanken på at vi stilte klokken tilbake og jeg ikke var trøtt når jeg skulle være trøtt. Derfor senere i seng og tidligere opp. Gay! Skolen started med web page design. En av de få klassene jeg hater sterkt. En ting var når Dylan, Josh og Garrett var i klassen. Men de har alle bytte fordi de måtte ta food. Nå er det bare meg og Reuben igjen. Og det er sykt kjedelig. Får vel holde ut. Bare 25 dager igjen av de klassen :) I engelsken i dag fikk vi tilbake iterveiw thinga våres, og utrolig nok så fikk jeg bedre karakter enn de fleste i klassen. Jeg fikk en A :) Og jeg har ikke hatt en A som sluttkarakter før. hehe. Det er bare fordi jeg byttet lærer :) Av en elr annen grunn så likte ikke hun andre meg. Elr jeg kan vel ikke si at hun ikke likte meg, men jeg er helt sikker på at hun hadde noe imot meg.. Mange som er enige med meg der. Lame if you ask me. Elrs i dag har jeg bare vært hjemme og slappet av. Har ikke gjort stort. Prøvde å sove før vmoren min kom å vekket meg. eheheh....

Og ikke for å glemme det. Jeg har altså gått opp 10 pounds :/ Men det er ikke så ille har jeg funnet ut :) Det er 5 kg på den lange stunden jeg har vært her. Jeg driver ikke med noe sport. Ikke en dritt. Og noen ganger så lurer jeg på om jeg har gått opp mindre enn 5 kg fordi jeg teknisk sett ikke veide meg før jeg dro. Jeg bare yeah, antok at jeg veide det. Men japp, jeg har altså planer om å gå ned de kg. And... Jeg snakket med ho andre utveklingsstudenten i dag og hun skjønte ikke hvordan jeg kunne holde meg så tynn and im like: Um, i gained 10 pounds...??? And she's like: I beat you, i gained 25... 25 pounds.. WTF :o Hun driver med sport og alt. 12kg.???? Tuller du? :p Og etter en runde så fant jeg ut at de fleste hadde gått opp mer. Gjennomstnittsvekten for å gå opp er tross alt 8kg. Så jeg er under :)


Music: Eminem går i øra mine 24/7 nå :)

10 comments:

  1. grats on the A, terrific! =)

    it doesn't really show you've gained any weight, that's insane x)

    ReplyDelete
  2. Ya i know :) I'm like this "A" student now haha.

    It does and i hate it...

    ReplyDelete
  3. Nei, ikke engelsk. stress -.-

    Du som eter verre enn jaaa..? x)

    ReplyDelete
  4. Whyy? jeg må jo holde kontakt med folka når jeg drar hjem igjen. hehe.

    Enn hva Mari? :)

    ReplyDelete
  5. strss ned engelsken x) ellers så får du oversette for meg te norsk å sende på mail..!!!!!!! :))

    ReplyDelete
  6. Men da må jeg tenke.. x) Hm, neida. Jeg er vel ganske chill i engelsk jeg.

    Enn meg.. x)

    ReplyDelete
  7. Aah, du hadde en fin blogg her:) foresten er ikke det veldig mye stress og skrive en blogg på engelsk? Det må ta litt mer tid enn vanlige innlegg?:)

    ReplyDelete
  8. eminem er faktisk ikke så verst ;-p

    ReplyDelete

Thank you!