Tuesday, May 12, 2009

Det er alle som jobber med artistene og backstage på Hovefestivalen 2009.

Fikk mail i dag. Haha, ja. Jeg fikk jobb backstage på hovefestivalen :DD Ok så jeg veit at jeg sa at jeg ikke skulle dra osv, men når det er snakk om backstage jobb??? Tuller du elr??? Backstagepass osv :D Omg! Jeg er lite stoked da. Så jeg hoppet og løp verre enn når jeg fikk vite at jeg fikk jobb i fjor, noe jeg ikke tok. Synes dere jeg skal ta den? Backstage???? x)

Så jeg har ikke hatt nett på en stund. Faktisk bare en dag, men jaja. I går sov jeg over at the Coutts family. Laura and Ed hadde vært gift i 6 år så de dro bort for dagen og jeg kunne ikke sove alene hjemme. Tror jeg. Hah. Men i hvertfall. Vi så på film: Shane of the dead. En sånn film som gjør narr av Dean of the dead, elr hvordan man skriver det :p I dag hadde vi Senior Ditch day så vi dro og bowla og dro på stranden, noe jeg har savnet noe sykt :D Det var kjempe gøy! Svømte ut til denna øya noe som nesten tok livet av meg. Var i hvertfall sykt sliktsomt :p Elrs i dag har jeg hengt sammen med Slader og sett film. Ikke stort. Men vi kom ikke akkurat tidlig hjem fra den Senior Ditch dagen :) FUN! JEg har også blitt utrolig brun, noe som gjør at huden min er myyk av en elr annen grunn :D


Music: Scary Kids Scaring Kids

1 comment:

  1. Jeg synes du skal ta jobben. Backstage :O Også fikser du meg backstage når jeg kommer 23 for å se the killers! :D

    ReplyDelete

Thank you!