Sunday, May 3, 2009

We'll make it last forever.

Gosh. Im so freaking tired that i might go to bed now. Først måtte jeg tidlig opp på grunn av kirke 7.30am. Ok så kanskje jeg må legge med tidliggere, men vi får se da. Haha. Etter det dro vi for å ete lunck med the couts family og jeg ble med de til Wal Mart der jeg fant ut prisen Erik. Ask me. Hah. Etter det ble jeg med Bree hjem, og allerede sliten gikk/jogget jeg sammen med henne rundt i Parowan. Turen gikk hjem for jeg måtte ta en dusj før Slader kom å hentet meg. Skulle nemmlig bli med han til byen fordi det var no sånn speaker greie der. Egentlig ganske kjedelig og jeg lo færlt når han snakket om data bruk osv osv. Lang story and too tired to tell :) Hah. Slader kjørte meg hjem rundt 8 tiden fordi jeg nesten sovnet. Haha. Gosh. Var kanskje ikke så ille, men jeg er sykt trøtt. Etter å ha døttet i meg litt brus og mangel på mat er jeg litt mer våken. Haha. Så nå skal jeg se på South Park :D

Music: Paramore

2 comments:

  1. Åja, skjønner. :/

    Selvfølgelig.. :)
    men du, jeg vil snakke med deg i dag, så kom på så fort du kan. :P

    ReplyDelete
  2. Grattis siss piss!! :)
    ØY! DU MÅ JOBBE MED SCRAPBOOK!!!! love you! see you soon! <3

    ReplyDelete

Thank you!