Sunday, May 10, 2009

Don't point your finger baby. This isn't the best time for you to test me.

Med skyfri himmel og solen på det høyeste er det nesten umulig å ikke bli brun, men det å orke å sitte der ute mens man langsomt stekes er noe annet. 10 min var nok for meg, men tvinget i meg å sole meg 10 min ekstra. Og det er nok! Armene mine er brune som fy, men jeg vil at beina mine skal bli brune like fort. No grunn til at det tar lenger tid? I hvertfall så har jeg veldig lyst til å bli brun for vintern tok det fra meg. Utenom ansiktet med litt skille etter snowboard brillene. Hah :p

Dagen i går gikk utrolig fort. Jeg sov til 11 tiden, men er helt sikker på at jeg egentlig våkent kl 7 fordi hunden hele tiden bjeffet osv. Endte med at jeg tok meg turen ut og luftet hunden, men halv våkne øyne. Tok meg en 20 min ute i solen, men kom stadig inn fordi det rett og slett er for varm. Utover dagen hentet Slader meg og vi dro til byen sammen med Garrett for å handle no stuff. For å si det slikt satt vi i bilen mesteparten av tiden og hørte på musikk. Hah. Ved 11 tiden skulle vi dra opp til Brian Head for hot tubing så Lauri and Kayla kom med oss. Men så klart måtte de ha glemt å skru den på så når vi skulle hoppe uti var det iskaldt. Hah :p Yeah, så vi dro hjem igjen.
Fredagen gikk ganske mye i det samme. Elr Slader hentet meg og vi så på film før Garrett, Kayla og den andre duden skulle ha oss med å campe, noe jeg ikke gadd. haha. Men ble med og ordna stuff før jeg dro hjem :p



This song is the first one from Blink-182s upcoming album. This song is a b-side for their first single coming june 2009 and Vegar Neeb from the Norwegian band CRASH! are featured on vocals and Benji Mad(Good Charlotte) are doing the solo. This sounds really cool!!! cant wait for the CD! Skrevet av elr annen dude.

5 comments:

  1. Deilig med sol! :)

    Kan jeg få spørre om noe? Virker som om du alltid er opptatt og alltid har noe å gjøre? ;p

    Fint liv :)

    Ps.. Legg ut flere bilder !

    Ikke lenge til du kommer hjem <3

    ReplyDelete
  2. Nå må du fortelle hvordan jeg får sånn musikkstripe x)

    CRASH FTW!
    Men skjønte det ikke, var det en blink-sang?

    ReplyDelete
  3. Haha, Ulrika! Vengaboys kommer til Askim ;P Og vi skal dit :D Latterkrampe.. Gleder meg gitt :)

    Savner deg (L)

    ReplyDelete
  4. Kristine: Haha. Hva var spørsmålet? xD Lol. Legger ut bilder :)) Haha, ja du får kose deg på den konserten xD <3

    ReplyDelete

Thank you!