Wednesday, May 20, 2009

Its way harder then i thought it would be.

I dag fikk vi yearbook'ne. Var utrolig gøy å se gjennom hva vi har gjort detta året. Fikk noen til å signere bøkene våre osv osv. Og så er det det folka skriver da. Det som virkelig setter spor i hjerte på en. Hadde virkelig ikke trodd at det kom til å bli så vanskelig. Joa, hadde jo sett for meg det, men tårene trillet som bare det. Og for en elr annen grunn fikk Slader for seg at jeg gråt fordi han sa noe til meg. Ble bare enda verre. Um, liksom har fått meg venner for a lifetime og jeg vil alltid savne det. Og veit du hva? Jeg drar ikke i morgen heller så sparer dette :p

Ok jeg vil savne Costa Vida!! Beste burrito stedet ever!!! Ja, jeg vil savne masse. Men jeg gleder meg til masse også :) alt for masse til jeg kommer hjem! Så blir det no Party elr? Jkjk, bør skje no den uka jeg er hjemme i hvertfall. Elr kanskje jeg er for trøtt??? FÅr se da :) Tar kvelden. Later kidssss<3

1 comment:

  1. Haha. :P
    Hm, men du kan si at jeg kan fra 22-24. Og det er derfor jeg ikke har søkt siden jeg ikke kunne alle dager. x)

    ReplyDelete

Thank you!