Saturday, May 23, 2009

Pick me up now, i need you so bad.


1. Jeg er nr 3 fra venstre. 2.Slader and Me.
En klump i magen som ikke vil forsvinne. Jeg reiser om fire dager... Jeg veit liksom ikke hva jeg skal si. Noe av men vil forstatt være her jeg er mens den andre delen gleder seg til å dra hjem. Hva jeg selv vil er klumpen i magen som ikke vil forsvinne. Rettere sagt, jeg er lost. Jeg hadde den perfekte dagen i går, noe som også var den værste av de. Sjalusi, drama, vennskap, farvel, love, graduation. Det gikk aldri opp for meg at jeg skulle dra i Norge. Nå er jeg mer sikker. Jeg veit hvordan det er å forlate noen. Så jeg må få mest mulig ut av de siste dagene nå! Bare jeg ikke mister det. Tårene mine er ikke til å holde tilbake.

Har ikke blogget siden det har skjedd så mye i det siste. Torsdagen dro jeg til Bree for å ta noen bilder sammen med henne og så dro vi videre til middag med "familien". Etter det bestemte vi oss for at jeg skulle sove over hos de, men først dro jeg ut med Slader for å skyte. Wow, kraft i det jeg skjøt med. Dro liksom meg tilbake. haha. Men i hvertfall, jeg var ikke så dårlig. Deretter dro jeg til Lauren and Bree og sov der. Morgan holdt oss våken med å se Jon cock or whatever. haha. Way fun though. Fikk ikke lagt meg før i 2 tiden.

Fredagen var altså graduation. Vi måtte tidlig opp for å øve så jeg måtte dra fra huset før alle de andre hadde våknet. Heldigvis, 5 minutter å gå til skolen. Etter det ved 11 tiden hentet Morgan meg og vi dro til Cedar med Lauren, hennes boyfriend, Bree og denna andre duden. Jeg satt foran. lol. Spiste pizza og tullet. Dro hjem igjen. Sov i kanskje 1 time (fått litt for lite søvn) før jeg ordnet meg til Graduation. Graduation var awesome. Fikk til og med kaste hatten. Noen foralte meg at det bare var sånn på film, men det er det ikke :D Elr for å si det slikt: Hele året mitt i USA har vært som en film. Alt stemmer. Så der har dere det. Etter Graduation hadde vi Grad Night der alle seniors samles for siste gang. Mixed følelser. Samme som de jeg skrev over, men alikevel hadde jeg det way fun! Giftet meg også med Slader i går. Haha, var sånn Hawaii "bryllup". lol. Ulrika Erika Carter.. Kinda fun. Når det var over ved 5 tiden om morran så dro vi til Slader for å se film, men endte med at begge sovnet x)
Seriøst, førsteklassinger: TA ET UTVEKSLINGSÅR, dere vil ikke angre!

Music: Guns n' roses

5 comments:

  1. Gleder meg big timen te du kommer hjem..

    ReplyDelete
  2. Jeg gleder meg til du kommer hjem hvertfall, men skjønner utrolig godt at du gruer deg!

    Du har liksom gjort mer der nede på ett år enn du har gjort i Norge hele livet. xD
    Men, tar utveksling senere -.-

    ReplyDelete
  3. Skjønner godt at det er vanskelig å si hade til et av de beste årene dine! Blir godt å få deg hjem igjen, selvom jeg vet at du blir savnet bigtime når du drar. Håper du får det beste ut av de dagene du har igjen :)

    Gleder meg til å se deg igjen, Ulrika <3

    Have fun ;D

    ReplyDelete
  4. Jeg er så glad for at du faktisk leser bloggen min Kristine :D Haha. Jeg gleder meg til å komme hjem ja <3 Gleder meg til å se deg igjen :D Haha

    ReplyDelete

Thank you!