Tuesday, May 26, 2009

Open Your Eyes.


Ok, nå er det bare småpakkingen igjen. Kan ikke skjønne at jeg drar hjem i morgen. Gårsdagen var utrolig koselig. Jeg hadde magekribler og humør "svingninger" gående rundt hele tiden. Jeg kommer til å savne det her. I går var kanskje den mest kosligste kvelden jeg har hatt på en stund. Vi dro ut til Ghost Town for å campe. Hahaha. Josh og Garrett P gjorde kanskje litt for mye vandalisme, men det fun :) Hah. Ja, det var meg, Slader, Josh og Garrett P. Vi sov under åpen himmel i trucken til Garrett. Alle 4 i den. Var utrolig trangt, men veldig koselig :) Ja, jeg kommer til å savne tidene. Har hatt mye å gjøre i det siste så kom hjem 6 ish for å ikke gå glipp av noe. Jeg kommer til å savne de. Kjempe masse! Oh well. I dag skal jeg pakke mine siste ting. Tar vel max en time. så skal jeg jobbe max en time med scrap book så noe med vmoren min. Så stikker jeg ut på date med Slader :)

No comments:

Post a Comment

Thank you!