Thursday, May 7, 2009

Would you make me a song if I never got to see you again?

Så det blir bare mer og mer blogging fra meg. Så nå får dere nesten sjekke litt oftere. lol. Well dagen startet med en vanlig skoledag. Kom forsent, men fikk ikke en tardi fordi hun rett og slett liker meg :) haha jk. Men av en elr annen grunn blir jeg kaldt jenta som bruker the F world av henne :p haha. De andre klassene var kjedelige uten om art i siste time. Vi driver å lager mennesker i menneske størrelser og jeg har nesten laget hele Brown. haha. Mangler bare hue. Men vi får ikke gjøre den før på slutten så nesten gang så skal han pakke meg inn og lage meg :p Yeah. Jeg dro hjem. Ved 7 tiden kom Slader og hentet meg. Skulle nemmelig på date. En dobbel date sammens med Skyler (not the guy i have a picture of but Harris) og Anneke. Ok så jeg har litt imot denna jenta fordi hun bare tenker på penger og player alle gutta, men bor man i en lite by så bor man i en liten by x) Yeah, minner meg sykt mye om One Tree Hill av en elr annen grunn. I hvertfall så dro vi på Olive Garden og spiste :) Var kos! Jeg hadde det kjempe koselig ^^
Og dere. Jeg liker om dere kommenterer :)

Music: Senses Fail

9 comments:

  1. Haha, hun jenta som bruker F ordet ;P Bra Ulrika! ;D

    Så koslig med date da :) <3

    ReplyDelete
  2. Var det fun på dobbeldate da? x)

    Trodde du hadde slutta med F-ordet jeg xD

    ReplyDelete
  3. Well det var bare i begynnelsen naar jeg ikke ville blitt sett ned paa fordi alle var saann you're a bad girl. Naa kan jeg bry meg mindre x)

    Ja det var koselig :)

    ReplyDelete
  4. Hahah, okok. x)

    Vel, skal være hjemme. Må passe Martin i morra, men deilig det med en "fridag"

    ReplyDelete
  5. F-ordet?? hva er det? :)
    kan du sende et bilde av Slader, slik at vi ser hele han?? hihi.. ALLE VENNA!! legg ut bilder på face! love you! puss :*

    ReplyDelete
  6. ok, jeg så ikke på face! keep up the good work! :)

    ReplyDelete
  7. Fuck.... Haha, well for å si det slikt Pam. Um, perfekt kropp??? Lol jk :) Men han har det x) ;*

    ReplyDelete
  8. hva betyr jk??? slutt å bruk ord jeg ikke skjønner! :) vet du HVA??? jeg sto medikamentregninga!! i was like so flawless! hadde 100% riktig (som man må ha for å stå)!! det var typ 90 av 119 som strøk!Jeg har ikke sagt at han har perfekt kropp, men du syns tydligvis det;) hihi :)

    p.s nå er det ikke lenge til du kommer hjem:)æ glæd mæ!! hihi<3

    ReplyDelete
  9. Jk betyr just kidding x) haha. Det er bra Pam! Jeg visste at du kunne klare det :D Jeg synes det ja. Hahaha. Ill show you one day lol.

    Jeg veit. Bare 2 uker til :o
    ;*

    ReplyDelete

Thank you!