Monday, May 25, 2009

I'm so lost, i'm barely here

Jeg har snudd døgnet helt. Kanskje det er bra fordi jeg snart kommer hjem? Jeg får ikke sove. Etter Grad Night så har jeg vært våken til 3 hver natt. Elr bare to dager nå da x) Men samma det. Jeg har snudd det. I dag var jeg i kirken og etter kirka dro jeg på BBQ hos noen folk. Var ganke gøy egentlig :) Har nesten pakket alt ferdig. Skal bare veie det å se hva jeg må pakke om igjen. Ser ut som om det bare blir vinterjakkene mine jeg må sende. Om jeg er heldig så har jeg noen kilo left som jeg kan pakke så maybe nothing? Vi får se. Jeg skal i hverfall pakke alt klart i morgen. Finne frem hva jeg skal bruke på flyet som antaglivis blir joggebukse x) Hah. Oh well. I morgen skal jeg på min siste date. Hm :/ Skal også finne på noe med Tyician. Middag med Ed and Laura og idk. Men mye som skjer på en dag :o Forhåpentligvis så får jeg sett Garrett og Skyler også. Vi får se. Jeg håper i hvertfall det. Får kanskje prøve å sove litt. Må huske å vaske klær i morgen også. Hente gensern jeg glemte i bilen til Mitch her om dagen. MÅ HA DEN! Other than that? Uff :((( Oh well, Skal bli godt å komme hjem. Sove :) Møte alle folka igjen..... Yeah. Mamma ring meg 6.pm :)


Shelby, Shantelle and me :) ....................................................... Garrett and me :)

Music: Sum 41

1 comment:

  1. Fuckings 3 dager!? :o

    Du kommenterer aldri bloggen min lenger! -.-

    ReplyDelete

Thank you!