Wednesday, May 27, 2009

No need to say Goodbye




Familie og venner er det som holder deg tilbake. Å at man skal dra fra noen er ikke det jeg liker best. Tyician! Min bestevenn, minnene vil alltid være der. Han betyr så utrolig mye for meg og jeg kan ikke holde tårene inne hver gang jeg ser han. Han er alltid der for meg. Sikkert den som gjør det mest vanskelig for meg å dra. Slader, gutten som får det til å krible i magen. Perfekte gutten.... Jeg er ikke klar for å dra hjem, men samtidig så vil jeg hjem. Hvorfor kan man ikke bare ha en følelse. En som forteller deg det rette istedet for hva du vil? Jeg vil savne alle her nede. De er vennene mine <3

"If you can wait till I get home
Then I swear to you
That we can make this last
If you can wait till I get home
Then I swear come tomorrow
This will all be in our past
Well it might be for the best"

No comments:

Post a Comment

Thank you!