Wednesday, May 13, 2009

Everything is different now, can we stop the world from turning?

Nok en dag med noe å gjøre. Hah. Um, skole i dag da. Maleriet jeg malte av Blink 182 gav jeg bort til Eric. Ikke at jeg har nevnt det på bloggen fra før, men ja nå veit dere det. Skal se om jeg kan få et bilde av det :) Så Anthony ble så sjalu at jeg måtte male et til han også. Haha. Så nå maler jeg Story of the year to Anthony x) Elrs har vi ikke gjort stort på skolen. Senere på kvelden hadde vi choir concert. Og fordi jeg har drevet med å ta billappen, noe jeg fikk, senior ditch day osv osv så har jeg ikke vært i den klassen på lenge. Så jeg kunne 4 av 6 sanger. Greit nok x) Haha,. Lata som jeg sang :p Men det var way fun egentlig :) Bilder fra dagen :p




Music: Blink 182!

No comments:

Post a Comment

Thank you!