Friday, May 15, 2009

I'll come back when you call me. No need to say goodbye



Tiden nærmer seg sykt for at jeg kommer hjem. Gleder meg samtidig som jeg gruer meg. Føler at jeg ikke er helt klar for å dra hjem ennå. Altså jeg er jo det, men masse ting jeg ikke har fått gjort som jeg så gjerne vil gjøre før jeg drar. Ikke at jeg får gjort de nå. Drar om under 2 uker. Jeg har fått mange nye venner, jeg har lært hva virkelige venner er. Jeg har noen av de i Norge men samtidig så vil jeg at alle sammen skal treffe mine nye venner. Hvordan jeg har levd her nede. At jeg har hatt det bedre enn topp. Går ikke ann å beskrive hva jeg har opplevd på en blogg. Det må oppleves! Ah, det plager meg litt av at jeg ikke fikk delt det med familie og venner. Men det er vel noe som jeg får prøve på når jeg kommer hjem.

I hvertfall. Når jeg kom hjem i dag trodde jeg at jeg skulle dø. Øynene mine var så tørre og trøtte at jeg ikke klarte å se lenger. Endte med at jeg la meg ned for å sove. Sov i hele tre timer og etter det dro jeg til skolen for å møte noen folk. Hadde det fun med bananasplit og spøkelseshistorier i mørten. Var fun :) Må gjøre noe slikt igjen. And even though i slept like forever today im still way tired. Gosh. Menmen. skal legge inn no musikk på ipoden før jeg legger meg. Drar jo til Las Vegas i morgen ^^ Hihih.


Music: Random Playlist

2 comments:

  1. Jeg gleder meg hvertfall til fu kommer hjem, og forhåpentligvis får jeg oppleve noe av det i høst?

    ReplyDelete

Thank you!