Tuesday, May 19, 2009

Do you care enough to see?

Så hva skjer med at jeg er hjemme i kveld? Skulle heller ønske jeg brukte tiden på å være ute i dag. Men det er kanskje fordi jeg akkurat kom hjem og må bruke litt tid på å være sammen med vertsfamilien selv om jeg var sammen med de om mandan. um, ja i går x) I morgen skal jeg være borte, torsdan, fredan, lørdan, kirke søndag, mandan, hjemme sammen med vfamilien siste dagen og si bye til venner og bekjente. Dagen etter drar jeg hjem. Japp, 8 dager elr??? :/ Jeg vil så gjerne dra hjem, men når man har lagt fra babbabbaba, skal ikke en gang gå der.

Menmen, fikk senior klærne mine i dag. Først og fremst vil jeg bare spørre om hvem som designet dissa klærne? Wtf, de er jo stygge xD elr, jeg kunne ha gjort så mye bedre :p Tror jeg skal designe min egen en gang. lol. Jeg er litt stoked for i morgen da. Slader skulle vist lære meg å skyte. Hahahahaha, jeg er vel ikke dårlig til det? Klarte meg fint på leir, når vi hadde skyte konkurranse osvosv :) Får vel overraske han i morgn, lol. Bare jeg ikke tror jeg er alt for flink nå :P Hah!. Jeg fikk foresten mitt ordentlige kjørelapp elr hvordan man sier det :) Er litt stoked da. Gleder meg til å kjøre, for jeg elsker å kjøre. Det er way fun :D Og for å fortelle litt mer om jobben jeg fikk på hove. Jeg skal altså være på flyplassen elr no å møte banda og ta de foresten. jeg er litt lost med hva jeg skal gjøre x)

Wow, jeg stakk vist ut x) Dro til Dooa, denna andre utvekslingsstudenten. Snakket litt med henne og tok turen hjem kl 10. Nå sitter jeg her da. Bah, avslutta akkurat no veldig leit. Um, noen veit, andre ikke. Viktig for noen, uviktig for deg. Hahahaha :p Menmen, jajajajajajaja. Lev livet. Back om 9 dager...



Music: A Day To Remember

2 comments:

  1. SHIIIIT!
    Kan du spørre om du kan ta med en venn på det hove greiene. At jeg er veldig flink og jobber gjerne frivillig. Haha, er jo drit kuly det du skal :O

    ReplyDelete
  2. Fy faen. For en digg frivilligjobb du har fått! :O
    Har du forresten fått gjort det jeg har spurt deg om? ^^

    ReplyDelete

Thank you!