Wednesday, May 6, 2009

Watch me make you so nervous.


Slader and Tyician :) Jamie, Tyician and me :)

Kom nesten akkurat hjem fra skoleturen vi hadde med senior klassen. Vi besøkte en sånn Ghost town, men ikke mye å skryte av når det ikke er mørkt x) Jaja, i hvertfall så stoppet vi noen steder og hiket og gjorde forskjellige ting. Var egentlig litt gøy :) Har ikke hatt det så gøy på tur med senior klassen før. hah. Men joda, man kan ha det gøy med de også, jk :) Slader og Mitch skulle ha meg til å klatre opp denna fjell whatever it is, noe som var utrolig vanskelig så jeg gav opp til etter Slader og Mitch var der oppe og dro meg opp x) hah. Bortsett fra at man ble stekt levendes og ikke en eneste vindpust var i nærheten så var det utrolig gøy :) Så i dag tror jeg at jeg bare skal slappe av! Siste dagene har jeg stort sett vært ute hele tiden. I går dro Slader og jeg for å svømme. Møtte Garrett, Kayla, Lauri, Vans og denna andre duden jeg ikke veit hva heter. Hadde det kjempe gøy. Både dro hot tubing and swimming. Så jeg hadde muligens litt rynkete fingre etter 3-4 timers med svømming? ahaha. Etter det dro Slader og jeg til Mitch for å se den lille baby'n ^^ Jay W something x) Men utrolig søt :) Kanskje den minste gutten jeg har sett. haha. Om mandagen var jeg også på Bryce, sånn nasjonal park whatever. Haha. SÅ har jeg vært så flink med å ta med kamera :)) Enjoy!

Music: Guns N' Roses

No comments:

Post a Comment

Thank you!