Friday, May 1, 2009

We had the best time of our life, but you and me would never be the same.

Kom akkurat hjem fra ha kjørt rundt sammen med Slader og Garrett. Vi hadde dratt opp for hot tubing og var der en god stund. Ah, jeg skjønner hvorfor jeg ikke liker det, alt for varmt. Hot tubing skal man gjøre om vinteren, en kald dag elr en sommerdag på kvelden UTENDØRS :) haha. Men foreldrene til Kayla, ja henne Erik ringte og sa at hun måtte komme hjem så vi dro tilbake til p.town. Etter det kjørte vi bare rundt. Garrett prøvde å drifte, men elrs så var jeg bare trøtt og jeg sovnet nesten x)

Skoledagen var utrolig kjedelig. Tror aldri jeg har hatt en så kjedelig skoledag. Jeg gjorde ikke noe. Ikke en dritt. Ikke en gang i engelsken gjorde vi noe. Track, tennis og sikkert fler var borte i dag. Hadde planer om å finne på noe med Lauren, men en elr annen grunn så glemte hun det og endte med at hun dro til byen å så en film. Thanks! Jk :) Jeg skulle bare henge sammen med henne til Track kom tilbake x) Så jeg har sett tre family guy episoder i dag også :) Spiste en kjempe god vitløksbrød faktisk :D Haha. Um, jajajaja. Høres dagen min kjedelig ut? I hvertfall så sitter jeg ikke hjemme all the time. Og nå må jeg nesten legge meg for i morgen skal vi ta "familie" bilder. Skal bare se en family guy episode først og gjøre no myspace thing ^^ Night folks!

Music: Evan Taubenfeld

No comments:

Post a Comment

Thank you!