Monday, May 4, 2009

Must be cool to be you.

Nå har har både vmoren min og vfaren min trekt seg til sengen. Jeg er på god vei til å gjøre det samma, men kommer sikkert ikke til å gjøre det. Jeg kom akkurat hjem. Har ikke vært hjemme en gang i dag. Nesten ikke i går heller, lørdagen og fredagen var jeg heller ikke hjemme no særlig hjemme. Dagene mine er stappa. Nesten i hvertfall. Jeg er max trøtt, men alikevel så har jeg lyst til å få mest mulig ut av de siste dagene mine her nede. Jeg kjørte opp i dag som de fleste kanskje har fått med :) Bestod! Så gratulerer til meg ^^ Nå slipper jeg det surret når jeg kommer hjem og jeg sparte en god del for å si det slikt. I morgen håper jeg at jeg bare skal slappe av og ikke gjøre noe. Kanskje jeg kan jobbe litt med scrapbook'n min? Vi får se da :) Men nå skal jeg i hvertfall se en episode med South Park og så kvelden. Night :) Bah, kanskje jeg legger ut et bilde av "lappen" min, kanskje ikke. Tror kanskje jeg venter til jeg får den ordentlige lappen :) Yeah, night again!

Og fordi jeg ikke har tatt no særlig bilder. JA JEG SKAL :) Så ble det et bilde fra bryllupet til søstern :D <3

Music: Paramore

3 comments:

  1. Gratulerer :D Stolt av deg ^^
    Prater med deg ikveld :D

    ReplyDelete
  2. to steder i halden.
    big horn og grotten.

    ja, skal prøve å huske det. :P

    ReplyDelete

Thank you!