Monday, May 18, 2009

Its this time i need a friend.


Kl er snart 2. Sikkert over 2 når jeg er ferdig med å skrive denne bloggen. Jeg veit ikke en gang om jeg er trøtt, men jeg tror jo det da. haha. Ja, jeg har ikke hatt så mye tid til å skrive i det siste. Lørdan var jeg jo i Las Vegas. Jeg kom jo ikke hjem før kl 10 og da stakk jeg ut med Slader. Så når jeg kom hjem måtte jeg legge meg fordi jeg hadde kirke dagen etter. Og etter kirken i dag har jeg dratt til Zion National Park for å hike :p Var egentlig utrolig gøy fordi vi gikk i um, the river :) Når jeg kom hjem i dag rundt 8-9 tiden måtte jeg jobbe med min senior portfolio siden vi graduater or whatever til fredan. Det er due i morgen og nå tror jeg at jeg endelig er ferdig :) Elr, jeg har litt igjen, men det gjør jeg på skolen i morgen. Stresser no sykt for tiden for skjer så mye. Elr det er så mye jeg ville ha gjort. Jajajaja, jeg prøver så godt jeg kan å døtte inn ting de siste dagene jeg har igjen her nede. Jeg er stoked. Sorry for dårlig oppdatering på bloggen:p Kan vel komme med at det bare er 10 dager til jeg kommer hjem. Skjer det no da? Elr tar jeg bare turen til sengen? Opp til dereee :)))))) lol


Music: Billy Talent

4 comments:

  1. JEG GLEDER MEG SYKT TIL DU KOMMER HJEM!

    ReplyDelete
  2. Vi gleder oss enda mere en Mari hehe

    ReplyDelete
  3. Vet AKKURAT hvordan det føles! Vi graduater i dag og alt blir liksom bare loada på deg, og man blir helt overwhelmed! Jeg drar hjem i NESTE UKE liksom, det er jo helt SYKT at året har gått så fort!
    26. mai er min hjemreise dato! Din?

    ReplyDelete
  4. Haha, i know you guys are all stoked for me going back :D im stoked too

    ReplyDelete

Thank you!