Saturday, May 2, 2009

Looking back on when we were young and thought we knew so much.



Så jeg hadde feil om denna jenta. Det er gutten som er problemet. Det er ikke hennes feil, det er han som er en jerk. Så dere som jeg har fortalt detta til skjønner detta litt mer. I was wrong.

Men i hvertfall måtte stå opp tidlig i dag fordi jeg skulle av gårde for å ta "familie" bilder. Stod egenetlig bare opp en halvtime før vi måtte dra, men jeg kunne ha sovet så mye lenger. Vi dro avgårde da og hele bilde greiene tok oss bare 15 min. Ikke det en gang. lol. Så dro vi og åt på denna mexicanske restauranten. Ganske god mat og jeg kom akkurat på at jeg har en burrito i kjøleskapet. NAM :D Etter det dro Laura og jeg til noen butikker og vmoren min endte med å kjøpe 3 par sko, og jeg kom tomhendt hjem. Ville ikke bruke penger siden jeg ikke har så mye igjen. haha. Etter det dro vi hjem og bare 30 min senere texter Slader meg og spør om jeg har lyst til å dra til byen igjen, noe som jeg gjør. Vi møter Kayla og Garrett in the skate park og blir der en god stund før vi bestemmer oss for å ikke gjøre en dritt. Haha, vi gjorde seriøst ikke noe. Bare kjørte rundt, gikk og dro til Kayla for å se en film til Slader sovnet x) Så vi dro hjem og møtte den andre Garrett og Kenny som campet sammen med noen andre folk :p Var litt fun det. Jaja, men tar kvelden jeg, elr om en stund :) Night

Music: Meg and Dia

1 comment:

  1. Tror du må fortell meg det, for tror ikke jeg har hørt noe.. :P

    ReplyDelete

Thank you!