Monday, May 25, 2009

Det er tider som nå som frustrerer meg.

Ok, så det ble ikke no date på meg i dag. Jeg er litt lei for det. Hadde gledet meg litt da siden ja :) lol. Men i hvertfall. Endte med at jeg skal ha den siste familie middagen kl 6. Derfor ble det ikke noe av det. Men skal snart til cedar og få ordna no saker. Etter det tar jeg vel turen til Tyician. Så er det middag med "familien" og deretter skal jeg henge sammen med Slader. Daten blir heller i morgen. Jeg er så frustrert. Skulle ønske det var mer en 24 timer i døgnet. Bah. Oh well. Fortalte jeg om i går? Hadde verdens værste natt. La meg 3.am og våknet 4.am. Hadde seriøst mareritt som F! Husker nesten alt. En gutt som stirra på meg når jeg "våknet" og så holdt jeg øynene mine igjen og så drev han og laget lyder og flyttet seg rett foran ansiktet mitt og pustet på meg. Det værste var at jeg trodde at jeg våknet, men jeg sov fortsatt. Jeg kunne ikke røre meg. Kunne ikke flytte meg. Drømte at jeg løp fra denna fyren som var ute etter meg. At jeg ikke kunne rører meg. Drømte at jeg skulle møte vmoren min, men hun ville ikke åpne døren. En annen bet meg i armen og jeg blødde som fy. Vmoren min bare stod der. +++. Hvor mange mareritter kan man ha på en kveld? Våknet og skrev melding til mamma. Så redd var jeg. Hadde nesten lyst til å gråte. Wow, mamma'n min betyr verden for meg!



Dårlig bilde kvalitet. Bedre om du trykker på det.

Music: Owl City

4 comments:

  1. Nei, men det forventer jeg ikke at folk skal kommentere på heller. Det vil jeg bare vise, men har hatt hvertfall tre innlegg som jeg forteller hva jeg har gjort og skal uten at du har kommentert. Ganske kjedelig at folk ikke kommenterer.. x)
    Aner ikke hva jeg går, sikkert påbygging.

    ReplyDelete
  2. Uff da. Mareritt er ikke fun ;p

    ReplyDelete
  3. Huff da.. Hater mareritt :O Iallefall siden jeg alltid husker hva jeg har drømt om.. ;P haha.

    Fortell oss om daten din da :)

    Have fun (L)

    ReplyDelete

Thank you!